مزایای تبلیغات بنری در سایت های پر بازدید

تبلیغات بنری معمولا در صفحات با محتوای مرتبط و گاها در تمامی صفحات وب مرتبط و غیر مرتبط به منظور معرفی برند به تمامی مخاطبان قرار داده می شود. تبلیغات بنری از دو جهت باعث بهبود رتبه وب سایت آگهی دهنده در Alexa می گردد، اول از جهت حضور تبلیغ دهنده در وب سایتهای پربیننده کشوری برای مدت معین و دیگر به دلیل مراجعه مستقیم مخاطبان به سایت تبلیغ دهنده.

برخی از مهم ترین مزایای تبلیغات بنری

به گفته کارشناسان تبلیغات و بازاریابی ، تبلیغات بنری در ذهن بازدید کننده می ماند و اثر مهمی بر تصمیمات خرید وی می گذارد ، به گونه ای که هنگام خرید ، اولین برندی که به ذهنش می‌رسد ، برند دیده شده در تبلیغات است فقط کافیست تا آنها بنر شما را ببینید و برای چند لحظه به آن خیره شوند !‌

شما در تبلیغات خود ،‌ محدود به استفاده از تنها یک تصویر ثابت نیستید !‌ و می‌توانید از انیمیشن ها (تصاویر فلش و گیفت)در بنرهای خود استفاده کنید تا یک تصویر ماندگار را در ذهن کاربر ایجاد کرده باشید

این نوع تبلیغات با استفاده از جمع آوری کوکی های مرورگر کاربر ،‌ می توانند به کاربران نوع خاصی از تبلیغات را با توجه به علایق آنها نشان دهند و این یعنی کاربر ،‌ تبلیغ چیزی را میبیند،که آن را دوست دارد !‌ علاوه بر آن ،‌جلوه های گرافیکی این بنرها می تواند کاربران زیادی را جذب و برند شما را در ذهن آنها حک نماید.

بنرها، پر استفاده‌ ترین شکل تبلیغات اینترنتی به شمار می‌آیند.تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش قابلیت‌های تصویری نام‌ها و علائم تجاری دارند. مطابق گزارش تبلیغاتی فورستر، در شرایط یکسان، تبلیغات آنلاین تأثیر زیادی در مشهور شدن نام تجاری شرکت‌ها دارند. (تقریباْ حدود ۶۰ درصد)افرادی که ابزارهای تبیغات سنتی را برای محصولات خود مناسب نمی‌دانند، می‌توانند از تبلیغات بنری برای گسترش نام شرکت خود بیش‌ترین بهره را ببرند.دیدن تبلیغات بنری یک شرکت از سوی مشتریان، چه با کلیک بر روی آنها همراه باشد و چه نباشد، در معروف کردن نام شرکت با هزینه‌ای اندک، نقشی باور نکردنی دارد.

منبع: رسا پژواک جهان

نظر خود را بنویسید

  • هنوز نظری برای این پست ارسال نشده است. اولین نظر را شما ارسال کنید!

نظر خود را بنویسید