نکاتی درباره ی تبلیغ در کانال های تلگرام

سیستم جامع خرید کانال تلگرام, همراه قدرت و پشتوانه در زمینه تبلیغات در تلگرام, این روش تبلیغاتی را به بازدهی بیشینه و با صرفه هزینه ای رسانده است. طرح های تبلیغ در تلگرام بسته به نیاز شما توسط سایت تبلیغ قابل دسترس می باشد. نا گفته نماند که ساختار کار روی تبلیغ در تلگرام بسیار ساده و در  عین حال شفاف و با گزارش کامل و با کار تیمی منحصر به فرد توسط سایت تبلیغ انجام می پذیرد. با نگاه به عملکرد ما تبلیغ در تلگرام را به صورت کاملا تخصصی تجربه کنید.

میزان جذب اعضای جدید توسط کانال تلگرام شما مستقیما به عکس کانال شما (عکس بنر تبلیغات) وکیفیت مطالب موجود در کانال شما مرتبط می‌باشد و بدلیل واقعی بودن اعضا، تعداد اعضای جذب شده در کانال شما قابل تضمین نمی‌باشد.

میزان ریزش اعضای کانال (لفت دادن اعضا از کانال تلگرام) پس از تبلیغ بسیار مرتبط با نحوه مدیریت و پست گذاری شما می‌باشد و معمولا ریزش تا ۱% تعداد اعضا با ارسال هر سری پست در کانال منطقی و معمول می‌باشد. میزان ریزش پس از تبلیغ مستقیما به کاردانی و درایت شما در مدیریت کانال تلگرام و حفظ اعضا مرتبط می‌گردد و مسئولیت ریزش های پس از تبلیغ به عهده شما مدیر کانال تلگرام می‌باشد .

به طور کلی به ۲ روش میتوان از این کانال ها کسب درآمد داشت. یکی اینکه مستقیما یک تبلیغ را در یک کانال قرار داد که این روش نیز معایب خود را دارد. ما در اینجا به تعدادی از معیب این روش اشاره خواهیم کرد.با گسترش روش های افزایش اعضای کانال، دیگر نمیتوان تشخیص داد اعضای کانال ها واقعی و فعال می‌باشند و یا خیر. در این بین ممکن است شما نیز فریب یکی از این کانال ها را بخورید و با سفارش تبلیغات در این کانال ها هیچ بازخوردی دریافت نکنید.عیب دیگر این روش این است که با وجود تبلیغات در کانال های پربازدید، بازخورد مناسبی از تبلیغات خود دریافت نمی‌کنید، زیرا این روش به هیچ وجه هدفمند نمی‌باشد. به طور مثال ممکن است شما تولید کننده یک لباس ورزشی باشید و بخواهید محصولات خود را در کانال های ورزشی تبلیغ کنید. این امر برای شما به این آسانی میسر نخواهد بود و حتی زمانی هم که میسر می‌شود، شما باید به یک کانال بسنده کنید که این خود عیب بزرگی می‌باشد.

نظر خود را بنویسید

  • هنوز نظری برای این پست ارسال نشده است. اولین نظر را شما ارسال کنید!

نظر خود را بنویسید